To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Mysz

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

malowanka
To moja pierwsza jesień w nowym domu i nie mam zupełnie doświadczenia w kwestii myszy.
Wczoraj weszłam do piwnicy, a tam po praniu harcowała myszka.
Jak się jej pozbyć?
Łapka, trutka?
Użytkownik usunięty
CYTAT(malowanka @ Sat, 03 Sep 2011 - 07:31) *
To moja pierwsza jesień w nowym domu i nie mam zupełnie doświadczenia w kwestii myszy.
Wczoraj weszłam do piwnicy, a tam po praniu harcowała myszka.
Jak się jej pozbyć?
Łapka, trutka?


Łapka. Trutka malowanko jest wyrokiem dla okolicznych kotów icon_sad.gif
Gruszka
A lapka najlepiej lapiaca Żywe Myszki icon_smile.gif
malowanka
Mysz została znaleziona martwa. Nawet łapki nie zdążyłam kupić.

Ale ja mam w domu szczeniaka w okresie kwarantanny. Czy jeśli mysz zdechła to znaczy, że była chora, czy że może gdzieś zjadła trutkę, a u mnie poprostu zdechła.

Chol.e.r.k.a - jak to ogarnąć.

Gruszko - moje dzieciaki zobowiązały mnie właśnie do zakupu takiej łapki na myszki.
Gruszka
CYTAT(malowanka @ Tue, 06 Sep 2011 - 13:40) *
Gruszko - moje dzieciaki zobowiązały mnie właśnie do zakupu takiej łapki na myszki.

Ja przetestowałam osobiście taką łapkę: 10 zł
https://allegro.pl/pulapka-na-myszy-zywolap...1791558817.html

i z czystym sumieniem polecam, bo trzy mysiury odzyskały dzięki niej wolność icon_wink.gif

kosztuje parę złotych, a sumienie czystsze icon_smile.gif i jaka radocha przy wypuszczaniu icon_smile.gif

nie wiem czemu mysz zdechła, ale podobno człowiek ma minimalne szanse zarazić się czymkolwiek od gryzonia, to może i piesowi tez nic nie będzie. Może trzeba podpytać fachowca...
katarakta
Ja nie mam zadnej lapki na myszy. No i ile koty nie nazwiemy nimi. W domu myszki sie nie uswiadczy, na podworku i okolicy juz tak. Oba kocury znosza z okolicy myszki.
malowanka
CYTAT([użytkownik x] @ Sat, 03 Sep 2011 - 10:26) *
Łapka. Trutka malowanko jest wyrokiem dla okolicznych kotów icon_sad.gif