To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Rowerki biegowe

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

biedronka83
Witam. Cieszę się że powstał nowy dział "Aktywna rodzina". Chciałabym kupić Ani rower biegowy. Nie potrafi jeździć na dwóch kołach i pomyślałam o rowerku biegowym. Narazie jestem zielona w tym temacie ale chciałabym znaleźć taki, żeby później brat odziedziczył icon_wink.gif Tylko tak patrzę że ceny są bardzo zróżnicowane a i większość mają koła 12-tki a taki to za mały będzie bo z takiego roweru zeszliśmy jakiś czas temu. Pomóżcie!!
Madie
Rowerki biegowe kojarza mi sie glownie z maluszkami. Z tego co widze na pasku, to corka ma 5,5 roku. Calkiem spora. Nie za duza na taki rowerek? Moze watro pomyslec o juz wiekszym rowerku z bocznymi kolkami? Jak zalapie o co chodzi, to probowac na 2.
Tusiol
Kupić docelowy rower i wyjąć pedały.
Ketmia
CYTAT(Madie @ Sat, 17 Sep 2011 - 16:28) *
Moze watro pomyslec o juz wiekszym rowerku z bocznymi kolkami? Jak zalapie o co chodzi, to probowac na 2.


To całkiem do kitu. Jazda z bocznymi kółkami przeszkadza w nauce utrzymania równowagi i uwstecznia. Dziecko szybciej nauczy się odpowiedniego balansowania właśnie na rowerku biegowym.
Nie wiem, czy są takie większe rowerki, może inne forumowiczki się w tej kwestii wypowiedzą.
Napiszę, jak nauczyła się jeździć na rowerze moja Zuza, która miała wtedy 4 i pół roku, ale była (i jest) dość wysoka jak na swój wiek.
Miałam od kogoś stary rowerek z kołami właśnie 12". Zdjęłam korbę, łańcuch, odkręciłam pedały, wystające elementy do mocowania tychże pedałów zabezpieczyłam gąbką i folią, żeby dziewczę nie poobijało sobie nóg. Siodełko opuściłam do poziomu, żeby mała rowerzystka mogła swobodnie stanąć całymi stopami na ziemi. I to wszystko.