To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Firma kurierska

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

corti
W poniedziałek mam wysłac paczkę i jakies mi astronomiczne kwoty wychodzą w wyliczeniach na stronach firm kurierskich. Nie ukrywam jestem zielona w tej kwestii. Znałazłam jakąś firmę cwanapaczka korzystał ktos z niej bo ja pierwsze słyszę. Jaką firmę polecacie??
iwanka
Ja ostatnio wysyłałam pierwszy raz ze strony dwiepaczki.pl. Po określeniu gabarytów, wagi przesyłki, wyskoczyły mi propozycje różnych firm z cenami. Wybrałam najtańszą opcję, akurat DHL. Za 2 paczki, ciężke bo wysyłałam 4 koła samochodowe zapłaciłam 37 zeta (odległość z p-ktu A do B 600 km). Także polecam tę stronę.


agrafkaa
Ja też polecam dhl
Martucha_
Ja tez polecam DHL i dwiepaczki (czyli zamawiam dhl przez dwiepaczki). Zawsze w moim przypadku najtansza opcja.
paula22
Rowniez polecam DHL. Zastanawiam sie nad firma Schenker ktoras z was moze korzystala z ich uslug? Zamawialam na allegro i wlasnie ta firma kurierska wyslano a ja pierwszy raz o niej slysze.
corti
dzieki za pomoc icon_smile.gif
corti
Dziś ma być u mnie kurier z dhł zamówiony przez e polecane Dwie paczki icon_razz.gif i mam jeszcze takie pytanko czy wystarczy, że o pudło mam obklejone taśmą czy musze je jeszcze jakoś zapakować??
milutka
CYTAT(paula22 @ Sat, 10 Dec 2011 - 17:35) *
Zastanawiam sie nad firma Schenker ktoras z was moze korzystala z ich uslug?


Żeby móc skorzystać z ich usług, trzeba podpisać z nimi umowę.

Ja ostatnio chciałam dowiedzieć się, ile będzie mnie kosztować wysyłka bagażnika box poprzez kuriera, masakryczne ceny mi podawali 37.gif
paula22
milutka Ja u nich nic nie wysyłam icon_smile.gif zastanawiałam się tylko czy to dobra firma kurierska bo mi paczkę z allegro wieźli icon_wink.gif Pan okazał się bardzo miły i zadzwonił wcześniej ,tylko strasznie duże auta mająicon_smile.gif Pytała z ciekawośći bo pierwszy raz miałam kontakt z tą firma .
Tigerek