To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

XBOX + KINECT

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

McJAGNA
Mam w sumie jakąs potrzebę potłumaczenia i usprawiedliwienia bo prawda jest taka, że z jednej strony mnie trzęsie jak mam kupić taki gadżet z drugiej nie będe ukrywać, że oglądamy czasem TV i dzieci czasem grają na komputerze.

Żle się tez czułam jak kupowalismy TV. Szczególnie jak czytam w co drugim wątku jak to fajnie się żyje bez TV i jakie dzieci sa wtedy kreatywne a komputer to samo zło.

Jak dzieci chca pograc to korzystają z komputera mojego męża i tłoczą sie przy małym ekraniku.

I ponieważ to jest kolejna gwiazdka z prezentami a długoletnią tradycją jest, że wtedy dostają naprawdę cos ekstra droższego to pomyslałam o tym XBOXie. A ja mam trochę dosyc tych domków dla kucyków, lalek i innych. Właściwie to jakoś to przemyślałam i chociaz mi wstyd to poprosze Was o pomoc, bo chyba jednak kupimy im ta konsolę..

Tzn nie znam się na tym i nie wiem która wybrać 250 czy 4 GB, czy te kontrolory to są na baterie i zbankurutuje na nie, i ile powinno ich być czy slim jest lepsze od normalnego rozmiaru i czy można to ustrojstwo jakoś podłocząć do netu i ściągac gry ?

Kompletnie nie wiem jak się do tego przymierzyć.

Ja ktos by mi szepnął, że konsola to nie jest zło wcielone to też bym się lepiej poczuła.

Dzieki

Madziulek
A nie zastanawialas sie nad PS3 z zestawem z movem ? Mam porownanie, ten caly Xbox z kinectem jest mniej zabawny, mniej dokladny i bardziej...nie wiem jak to nazwac - "plastikowy" niz PS3. Gry na PS3 sa fajne, z movem bawimy sie cala rodzina.
I konsole to nie zlo wcielone icon_smile.gif
Latte_macchiato
Kiedy nosiłam się z zamiarem dużo czytałam o X-boxie i ps3, nawet na jakieś forum się zapisałam by dopytać i zdecydowałam się na ps3. Zatem polecam i jak moja poprzedniczka mówi . move jest super ! my też się bawimy.
Owca