To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Czytnik ksiazek elektronicznych

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Madziulek
Chcialabym sobie zrobic prezent, ale zupelnie nie wiem na jakie czytniki zwracac uwage.
Nie wiem tez gdzie je kupic ? Na allegro sa aukcje z kindle, gdzie jakas masakrycznie duza ilosc osob kupuje, nie wiem co o tym myslec.
Wiem, ze model, czy tez generacja ma znaczenie, ale jakie konkretnie ? pomocy, jestem zielona w tych sprawach !

I jeszcze jedno - skad sciagacie e-booki ? czy to jest platne ?
Madziulek
Przeczytalam tamten temat, nie ma w nim odpowiedzi na moje pytanie: skad sciagacie ebooki ? Chodzi mi konkretnie o polskie ksiazki.
kamami
Skorzystam z okazji i podziękuję skannie, bo jej opis zachęcił mnie do zakupu Kindla i nie żałuję. Co prawda mam go ok tygodnia, ale zachwyt rośnie z każdym dniem. Ja uzupełniam braki w klasyce, więc korzystam z darmowych ebooków. Ściągnęłam też kilka próbek z płatnej strony, więc mogę zdecydować czy książka mnie zainteresuje. I dużą pomocą był podany przez Skanne link
k.
skanna
CYTAT(Madziulek @ Wed, 14 Dec 2011 - 08:43) *
Przeczytalam tamten temat, nie ma w nim odpowiedzi na moje pytanie: skad sciagacie ebooki ? Chodzi mi konkretnie o polskie ksiazki.



Kupujemy w empiku lub nexto.
Madziulek
kamami, teraz to ja Tobie dziekuje, bardzo mi pomoglas. Decyzje juz podjelam icon_smile.gif
skanna
CYTAT(kamami @ Wed, 14 Dec 2011 - 11:37) *
Skorzystam z okazji i podziękuję skannie, bo jej opis zachęcił mnie do zakupu Kindla i nie żałuję. Co prawda mam go ok tygodnia, ale zachwyt rośnie z każdym dniem. Ja uzupełniam braki w klasyce, więc korzystam z darmowych ebooków. Ściągnęłam też kilka próbek z płatnej strony, więc mogę zdecydować czy książka mnie zainteresuje. I dużą pomocą był podany przez Skanne link
k.