To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Pomożcie mi wybrać telefon

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Stron: 1, 2
Ika
Kończy mi się umowa z operatorem, mój telefon padł, muszę wybrać nowy. Większość taryf oferuje teraz dostęp do internetu, więc chciałabym, żeby i do tego był wygodny. Dotykowy najchętniej, ale... mam długie paznokcie. Tych modeli z rysikiem już właściwie w ofercie nie ma (a przynajmniej nie w interesujących mnie taryfach). Pozostałe modele nic mi nie mówią, jestem zielona...
Używam telefonu także w samochodzie i na spacerze z wózkiem, więc nie w biurze, musi też być wygodny do klikania przy założeniu, że te paznokcie mam... Wielkość, marka nie mają dla mnie znaczenia.
Poradźcie co wybrać i dlaczego?
m4rusia
ja ma najprostszy chyba smartfon nokia C5-03. Chwalę sobie właśnie za dostęp do neta (sieciowego-Plusa i domowego-bezprzewodowego) i nawigację darmową ma. Prosty w obsłudze, intuicyjne menu, jak to w nokiach icon_wink.gif W zasadzie, to chyba ma wszystko czego mi potrzeba. Ino, że to starszy model (przynajmniej rok ma chyba).
Nessi
Od siebie mogę dodać, że telefon z klawiturą qwerty był strzałem w 10. Nie wyobrażam sobie teraz pisać smsy i surfowac po necie innym telefonem. /mam nokię c6/

edit:
no i właśnie, navi ma za free. Nie ukrywam, że czasami baaardzo mi pomagała icon_wink.gif
gozar
Ika proponuję wziąć CI telefon z klawiaturą qwerty do tych Twoich paznokci. Obecnie chyba wszystkie telefony z dotykowym ekranem nie 'łapią' paznokci.
Ja nie mam paznokci długich a mam trochę jeszcze problem z pisaniem po dotykowym. Ciągle mi się cos naciska, dlatego nie cierpie pisać smsów.
Ja wzięłam z końcu Samsung Wave . Chciałam htc desire Z, ale okazało się że mają identyczne funkcje co samsung , z tym że samsung jest tańszy.
Przenosisz się w końcu do innej sieci?
Ika