To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Rękojmia - pomocy!!!

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Efi
Prowadzę punkt przedszkolny, w którym mam zmywarko - wyparzarkę za grube pieniądze, a konkretnie za 5,5 tyś. Dziś rano zaczęła przeciekać, wezwałam serwisanta (jednocześnie firmę, która sprzedała mi tą zmywarkę). Majstry załamali ręce i powiedzieli, że czegoś podobnego nie widzieli nigdy, dno zmywarki ma full małych 1-mm dziurek. Z ich opinii wynika, że po 1,5 roku używania, tym bardziej w malutkim przedszkolu, nie ma możliwości takiego zniszczenia urządzenia i że jedynym powodem takiego stanu rzeczy mogły być jego ukryte wady. Gwarancja była na rok. I co mam teraz zrobić? Oni radzą zwrócić się pismem do producenta. Nie wiem jak działać, do kogo iść po pomoc? Od czego zacząć, zmywarka na dzień dzisiejszy może iść tylko na złom, bo nie ma możliwości jej naprawienia.
tomberowa
najpierw szybko napisałabym do producenta i zobaczyła co powiedzą... bo pewnie sprzęt Ci potrzebny... a w międzyczasie zorientuj się, co w razie jak Ci dadzą negatywną odpowiedź..
wrona_j
A może zgłoszenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową
wrona_j
na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności z umową jest dwa lata od daty zakupu. reklamację składa się nie do producenta tylko do sprzedawcy
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.