To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Manicure/Pedicure HYBRYDOWY

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Stron: 1, 2
h_ania
Będę wdzięczna za opinie na ten temat.
Czy jest to tak fajna sprawa jak można wyczytać czy w rzeczywistości nie wygląda to tak różowo i dać sobie spokój??
ania.m
Ja ogólnie jestem laikiem jeśli chodzi o paznokcie icon_smile.gif

Jednakże złożyło się tak, że zrobiłam sobie manicure hybrydowy - french. W sumie fajna sprawa, ładnie wyglądało. Można sobie normalnie na kolor paznokcie pomalować icon_smile.gif I wszystko trwało do czasu kiedy mi nie zaczęły odrastać paznokcie... Zacząło mi to wszystko pękać i już nie wyglądało tak ładnie... A że nie miałam czasu jechać do kosmetyczki, żeby mi to zmyła - próbowałam to jakoś zdrapać domowym sposobem... Następnym razem jednak udam się z tym do profesjonalistki i radzę się dowiedzieć ile to kosztuje icon_smile.gif

U mnie utrzymał się przez 2 tygodnie. Podobno powinien utrzymać się ok 4 tygodni - ale to chyba pod warunkiem że wolno paznokcie rosną icon_smile.gif Moja kosmetyczka mówiła, że ma też takie klientki, którym się trzyma i do 6 tygodni, ale to już ładnie nie wygląda...

Podsumuwując - na wyjazd wakacyjny na pewno sobie bym jeszcze raz zrobiła. Na co dzień jednak jak dla mnie zbyt drogo, a i czasu nie mam tyle żeby co dwa tygodnie chodzić do kosmetyczki icon_smile.gif
renata19750702
Ania, bo hybrydę trzeba ściągnąć u kosmetyczki...
Ja jak nie mam czasu do kosmetyczki, to ściągam w domu, ale zainwestowałam w zmywacz do hybrydy. Nawet z nim idzie powoli, ale przynajmniej nie uszkadzam płytki paznokcia.
Ja z tych, którym paznokcie rosną mega szybko. Hybryda wytrzymuje u mnie 2 tygodnie. Dla mnie to jednak bardzo dobre rozwiązanie, bo przy ilości domowych zajęć - gotowanie, sprzątanie itp. zwykły lakier wytrzymuje 2 dni. Z hybrydą mam spokój 2 tygodnie, a ręce wyglądają super.
ania.m