To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Straszny ból

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

paula22
Drugi raz mnie już w tym tygodniu pojawia sie straszny ból brzucha,wymioty,scisk w żołądku oraz mocno wzdęty brzuch. Nie mam pojecia co to jest a ból okropny. Jestem u rodziców wiec lekarz wchodzi w grę dopiero w poniedzialek. Może ktoś miał podobne objawy?
MagduÅ›
może to kamień w pęcherzyku żółciowym? objawy podobne. tak czy siak usg nieodzowne.
Martucha_
Nie pomogę rozwiązać zagadki, skąd ten ból, ale dołączam ze swoim bólem. Mi zdarzył się taki tydzień temu. Koszmar, zaczęłam żegnać się z tym światem. Byłam bliska wezwania pogotowia (jako że byłam sama z dzieciakami, a zbliżała się noc), ale jakimś cudem usnęłam. Nie mam pojęcia, co to było, natomiast brzuch boli mnie wciąż, oczywiście mniej. Zrobiłam już usg, nic takiego nie wykazało, z nieprawidłowości jedynie kamienie w nerce i torbiel na wątrobie. Zatem dalej szukam przyczyny. Mnie bolał cały brzuch. Od żołądka aż pod pępek, ściskało mnie tam, poza tym kłucie, pieczenie. Przyszedł mi do głowy jeszcze wyrostek (bo mam często bóle w okolicy wyrostka). A będąc u rodziców nie możesz pójść do lekarza?
paula22
To jest troche skomplikowane ,ubezpieczona jestem u meza a on obecnie na szkoleniu jest. Kartka
z ubezpieczeniem wazna do 24 wrzesnia byla a odebrac ją może tylko on. Tutaj u rodziców mnie nie przyjmą bez tej kartki
Pilawianka
Z bólem nie pomogę ale może z ubezpieczeniem coś podpowiem.
Masz przy sobie tą kartkę ważną do 24 września? Jeśli tak, to przychodnia powinna cie przyjąć na nią do 24 października.
Ubezpieczenie jest ważne jeszcze 30 dni, nawet jeśli kolejnej składki nie zapłacisz. Tak mi tłumaczyła ostatnio pani w rejestracji jak poszłam ze starym ubezpieczeniem, bo pani w kadrach była na urlopie a ta która ją zastępowała nie umiała mi wydrukować zaświadczenia.
Zelda
to może jedź do szpitala , tam Cie musza zbadać
Tigerek