To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

XBOX

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

mim0za
Syn prosi aniołka o xboxa. Postanowiliśmy mu kupić, ale nie znam się na tym. Możecie coś polecić, na co zwrócić uwagę przy wyborze?
Kocurek
CYTAT(mim0za @ Wed, 12 Dec 2012 - 07:41) *
Syn prosi aniołka o xboxa. Postanowiliśmy mu kupić, ale nie znam się na tym. Możecie coś polecić, na co zwrócić uwagę przy wyborze?


My mamy od niedawna kinecta - rewela! Po pierwszym razie bolało mnie całe ciało (nie wiedziałam, że mam tyle mięśni w takich dziwnych miejscach icon_wink.gif)
Zabawa dla całej rodziny, naprawdę. Minusem sa drogie płyty, ale na jednej płycie jest tyle opcji, że ogarnąć tak, żeby się aż znudziła jest trudno.
Ja polecam icon_smile.gif
Irenka.
Mnie też Marta przekonała do xboxa, jeśli się uda to znajdzie się pod choinką. No i kinect, koniecznie! Dla mnie koniecznie jakaś "Dance star party" czy coś, z tańcem musi być...

Zastanawiałam się nad PS3 z move'm, ale stwierdziłam że xbox jest praktyczniejszy- niepotrzebne są kontrolery ruchu (takie coś, co się trzyma w rękach) i faktycznie jest rejestrowany ruch całego ciała, nie tylko rąk.
sampi
A ja przeklinam godzine kiedy kupilam dziecku xboxa
Zamiast isc spac jak czlowiek to ja gram do 2 w nocy w Mincrafta 29.gif
A tak na powaznie to polecam goraco.
Ale wlasnie z kinectem. Nie ma tylko wielkiego szalu jesli chodzi o wybor gier.
My najbardziej lubimy kinect sport cz 1 i cz 2

truska
Powiedzcie mi jakie sa fajne gry na kinecta od 7 lat
Kocurek
CYTAT(truska @ Thu, 13 Dec 2012 - 10:36) *
Powiedzcie mi jakie sa fajne gry na kinecta od 7 lat


My mamy to, co było w pakiecie: pontony (super) gra zręcznościowa (super) babelki (też super) i jescze jakies dwie tam sa, nieprzetestowane. Idą do nas Gwiezdne Wojny.
Ketmia