To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

z psem w gory- gdzie?

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

pirania
... bo z zaglami nie mam problemu icon_smile.gif)

chcialabym pojechac w gory z dziecmi i nie ukrywam ze sprobowalabym z psem. Wiem, ze do PN nie moge wejsc (dobrze pamietam) wiec szukam gor gdzie szlakow poza parkiem narodowym jest sporo. Moze ktos gdzies byl i kojarzy? moze cos slyszal?

Drugie pytanie to pies nad morzem. Jak jest ze wstepem na plaze? w sensie nie na te strzezone (tak sie domyslam) ale na przejscie z psem wzdluz morza? jak to wyglada w praktyce?

Maz mnie moze zawiesc i przywiesc- czy bedzie ze mna (czyli czy bedzie samochod) nie wiadomo. Pojechalabym w jakies dzicze, nie musze mieszkac przy plazy, wezme sobie rowery. Ale gdzie jest bez mandatu?
Gaja
Piranio - z górami nie pomogę. Nie mam doświadczenia. Też chętnie posłucham.

W kwestii plaż, do 31 marca można wchodzić na plaże z psem do woli.
Po zaczyna się sezon tzw. letni i są zakazy.

Jest plaża dla psów w Gdynii.

okko
My bylismy na mierzei Wislanej.
Na plaze chodzilismy dosyc daleko albo raczej na rowerach jezdzilismy ale zdarzylo sie nam kilka razy isc wzdluz brzegu z psica i ńie bylo problemu
pirania
wiem, ze sa kazazy- plaza w gdyni to z 50 metrow (fajne, bylam, stamtad mam psiaka) poza tym wakacji w Gdyni nie bede spedzac. Mierzeja Wislana mowisz....
Lutnia
Piranio, przy dużej ilości wejść na plaże (niestrzeżone) jest znak, że z psem można (w przeciewieństwie do streżonych, gdzie prawie zawsze zbaczysz znak zakazu wejściaz psem).
Na pewno Trójmiasto odpada (z wyjątkiem kawała plaży w Gdyni) - straż miejska na koniach opętańczo tego pilnuje (tzn. pilnowała kilka lat temu, gdy tam mieszkałam).

Na pewno można (było - nie wiem, jak jest teraz) wejść z psem na plażę w okolicach Helu (moja znajoma od lat jeździ tam ze swoim dogiem).

Tu wątek na ten temat z Dogomanii https://www.dogomania.pl/forum/threads/2109...-psem-nad-morze

pirania