To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

2,5 latek i alergia

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

mimi
Jestem zielona w temacie alergii:oops:
Czy mogłby mi ktoś "sprzedać" sposób, jak mam sprawdzić na co uczulone jest 2,5 letnie dziecko?

Pozdrawiam icon_redface.gif
i.
Masz jakieś podejrzenia, dziecko jest chorowite? Męczy go długo kaszel po infekcjach, ma jakieś wysypki, dolegliwości żołądkowo-jelitowe?Dlaczego podejrzewasz alergię?
mimi
Odkąd skończył 6 miesięcy (jakoś tak) miewa wysypki. Pediatra nas uspokajała, dawała maści. Bywało różnie, młody czasami miał wysypkę, czasami nie. Trudno było zauważyć co się dzieje. Jedno już wiemy, jak się spoci to jest istny koszmar. Kiedyś tego nie drapał, teraz niestety zaczął.
Od jakiegoś czasu ma wysypane plecki, nóżki i zgięcie rączki. Na buzi rozdrapał właśnie jedną plamkę, dlatego zaczynamy smarowac jakąś maścią z antybiotykiem. Pediatra zapisała zyrtec. Koszmar, zmiany na skórze bardziej zaognione. A zmusić młodego do wypicia... Odstawiony.
Teraz mamy mu dawać ketotifen, ale juz sama nie wiem. Wolałabym wiedzieć co mu jest, a nie leczyć coś co nie wiem czym jest. Młody przyjmuje już trochę leków z uwagi na reflux i nie chcę go zwyczajnie obciążać natępnymi.
Jego skóra nie jest w stanie opłakanym. Wiem jaki to może być problem, bo niestety kiedyś miałam podobny. Ale to wszystko zaczyna wyglądać mało ciekawie i się rozprzestrzeniać.
Ostatnio coć zaczęło się dziać z brzuszkiem. Chodzi rozdrażniony i często głodny, bo nie za bardzo ma apetyt.
A chorowity rzeczywiście zaczął być. Dopiero teraz dowiedziałam się co znaczy choroba dziecka. W sumie kończy się zwykle na przeziębieniu
i obywa bez antybiotyku, ale ile siÄ™ za to ciÄ…gnie.
Tak w dużym skrócie, ale i w całej rozciągłości z tego co widzę icon_smile.gif
Acha, wylądowaliśmy kilka razy u dermatologa i stwierdził przy okazji, że to azs...i nic, trza z tym żyć.
Lekarza też zaczęliśmy szukamy.

Pozdrawiam
i.