Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. PLiki cookies stosujemy w celu świadczenia uśług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany
do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczne na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany
ustawień dotyczących cookies w ustawieniach przeglądarki. Więcej szczegółow w naszej "Polityce Prywatności"
Rz±d postanowi³ kontynuowaæ program Maluch, zapocz±tkowany w 2011, zaproponowa³ jednak jego zmodyfikowanæ i rozszerzon± wersjê, nadaj¹c mu nazwê MALUCH plus. Program MRPiPS "Maluch plus" na 2017 r...
Dostałam kilka dni temu "atrakcyjną" ofertę nc+ (fuzja n-ki i cyfry+) i jestem wkurzona Ogólnie rzecz biorąc zabierają programy, podnoszą abonament i z automatu chcą uwiązać abonentów na 18 mies., zmieniają jednostronnie zawartą wcześniej umowę Wysłałam już wypowiedzenie umowy, nie dam się doić w tak bezczelny sposób! Na fejsie działa funepage anty nc+-podaję do wiadomości innych wkurzonych z tego forum.
bb
Sun, 31 Mar 2013 - 15:19
No niestety jest afera, ja na odleglosc ale tez wkurzona.
semi
Sun, 31 Mar 2013 - 19:46
o widzisz, dobrze, że piszesz-nam tez przysłali ofertę, ale z braku czasu nikt tego nie przeczytał.
Agnes84
Mon, 01 Apr 2013 - 13:17
A my jeszcze nie dostalismy informacji i wiem, ze jest afera ale nie wiem do konca o co. Ma niby na niej zyskac Cyfrowy Polsat z ktorego ucieklismy dobre pol roku temu. Wracac nie zamierzamy.
semi
Mon, 01 Apr 2013 - 20:15
jaka w takim razie telewizję wybrac? Cyfrowy Polsat tez nie jest godny polecenia?Bo wlasnie o nim myslimy. Zostało jeszcze UPC,, ale jak widze reklamującego ja Kota to mi sie odechciewa;)
Agnes84
Mon, 01 Apr 2013 - 20:21
Gdybym miala wybor to bym na pewno sie na upc zdecydowala. Niestety w domku na kablowke nie mamy szans. Reklamy z Kotem sa tragiczne ale oferte maja dobra. CP nie polecam. Vectra?
Inkusia
Mon, 01 Apr 2013 - 20:22
Kot reklamuje NetiÄ™.
My mamy Polsat, kiedyś mieliśmy N i byliśmy niezadowoleni. Każdy ma inne opinie
Agnes84
Mon, 01 Apr 2013 - 20:30
Inkusia racja W takim razie poza upc, netia ma rowniez dobra oferte (i wkurzajace reklamy)
semi
Mon, 01 Apr 2013 - 21:39
oo, faktycznie, Kot rteklamuje netie-czyli Netia odpada, rozważe, UPC;)
Agula9
Mon, 01 Apr 2013 - 22:02
Jakiś czas temu miłam Cyfę i było ok dokąd nie podnieśli abonamentu. Obecnie mam z TP czy teraz Orange Neostraę z Tv i jest ok. Ja też w domku mieszkam to wielkiego wyboru nie ma
anita b.
Tue, 02 Apr 2013 - 09:06
CYTAT(Agnes84 @ Mon, 01 Apr 2013 - 20:21)
Gdybym miala wybor to bym na pewno sie na upc zdecydowala. Niestety w domku na kablowke nie mamy szans. Reklamy z Kotem sa tragiczne ale oferte maja dobra. CP nie polecam. Vectra?
właśnie (we wrześniu!) zmieniłam upc na vectrę w Vectrze jest fatalna obsługa, nic się nie da załatwić na infolinii, nie mogłam się doprosić o kopię wypowiedzenia umowy z upc, prosiłam 3-krotnie, dopiero za czwartym razem napisałam na adres zarządu i dostałam dlatego radzę się porządnie zastanowić zanim wybierzecie vectrę
natomiast upc nie przyjmowało do wiadomości wypowiedzenia umowy, naliczyło mi prawie 200 zł zaległych opłat, straszyło sądami, windykacją i rejestrem dłużników, choć sama się w październiku upewniałam, że moje wypowiedzenie do nich dotarło rozmowy z infolinią nie pomagały, dopiero jak wysłałam listem poleconym żądanie wyjaśnień i zagroziłam UOKiK to się okazało, że mieli błąd systemu (tia..... ) i faktycznie nic już im nie jestem winna
tak, wiem, wcale nie pomogłam
Kitka*
Tue, 02 Apr 2013 - 11:23
Najgorsze jest to, że właściwie nie ma alternatywy. Z tego, co piszecie, wszędzie te same problemy Ja byłam z n-ki zadowolona, wynegocjowałam sobie we wrześniu satysfakcjonujące mnie warunki, a oni sobie teraz zmieniają i traktują klientów, jak ciemną masę do wyciskania z kasy. Gdybyśmy mieli możliwość, poszlibyśmy do UPC, ale u nas jej nie ma Chyba przyjedzie nam przerzucić się na naziemną. Mnie osobiście to nie boli, bo mało oglądam tv, tylko ze względu na M i Dominika, który lubi Discovery płacę więcej za tv niż bym chciała. Może jeszcze pójdą w nc+ po rozum do głowy i przestana robić dobrze Polsatowi Jestem gotowa odwołać wypowiedzenie, jeśli zaproponują coś sensownego. Czekam na telefon od konsultanta
Lila_
Tue, 02 Apr 2013 - 11:34
tak dla ostrzeżenia napiszę - przyszło nam z n-ki pismo o tej całej zmianie ale chwyt jaki zostosowali aby klient się nie doczytał jest przebiegły
w ogólnym piśmie przewodnim jest napisane ,że umowa zacznie obowiązywać od 1 maja a wypowiedzenie należy złożyć do 19 kwietnia a to wszystko jest słownie napisane i gdy ktoś czyta po nagłówkach nie doczyta sie tego nigdy
my zostajemy przy Cyfrze bo mąż zawarł umowę jeszcze z nimi zanim się połączyli ale szkoda mi n-ki bo fajniejszy mieli dekoder,informacje o programach no i można było sobie listę progarmów swoich ułożyć a teraz w cyfrze masakra z tymi kanałami
Kitka*
Tue, 02 Apr 2013 - 11:45
CYTAT(Lila_ @ Tue, 02 Apr 2013 - 12:34)
my zostajemy przy Cyfrze bo mąż zawarł umowę jeszcze z nimi zanim się połączyli.
Mój tata podpisał z Cyfrą umowę jakiś miesiąc temu, jeszcze nie dostał żadnych papierów na temat zmian, ale z tego, co czytamw necie, to abonentom Cyfry tez zmieniają umowy, a stare mogą sobie wsadzić gdzieś, za przeproszeniem. UOPKiK już się temu przygląda.
Tamara79
Tue, 02 Apr 2013 - 12:29
Naliczyli nam nowy abonament 2x wyzszy niż ten dotychczas (bylismy z C+ ). Stwierdzili, że to wina niedoskonałego systemu i mamy cierpliwie poczekać. na co? jeszcze nie wiadomo.
Kitka*
Tue, 02 Apr 2013 - 14:22
CYTAT(Kitka* @ Tue, 02 Apr 2013 - 12:45)
Mój tata podpisał z Cyfrą umowę jakiś miesiąc temu, jeszcze nie dostał żadnych papierów na temat zmian, ale z tego, co czytamw necie, to abonentom Cyfry tez zmieniają umowy, a stare mogą sobie wsadzić gdzieś, za przeproszeniem. UOPKiK już się temu przygląda.
Muszę sprostować, zdaje się, że abonentom Cyfry+ pozwala się pozostać do końca umowy na dotychczasowych warunkach-nie sprawdziłam tej informacji, przepraszam. N-kowicze mają gorzej...
Lila_
Tue, 02 Apr 2013 - 15:30
CYTAT(Kitka* @ Tue, 02 Apr 2013 - 12:45)
Mój tata podpisał z Cyfrą umowę jakiś miesiąc temu, jeszcze nie dostał żadnych papierów na temat zmian, ale z tego, co czytamw necie, to abonentom Cyfry tez zmieniają umowy, a stare mogą sobie wsadzić gdzieś, za przeproszeniem. UOPKiK już się temu przygląda.
a to była nowa umowa czy kontynuacja?? my mamy kontynuację i na najbliższe 18 m-cy mamy samą Cyfrę ....przynajmniej tak ma być
moko.
Tue, 02 Apr 2013 - 18:25
Kiedys wiele lat bylam w cyfrze+, od 2 lat w upc i jestem bardzo zadowolona.
Pogoda
Tue, 02 Apr 2013 - 22:44
Ja jestem uciekinierem z Cyfrowego Polsatu, który doprowadził mnie do ciężkiej k....cy. Z "n-ki" natomiast byłam bardzo zadowolona... Korespondencja z nc+ przyszła do nas przed świętami, ale do tej pory jej nie otworzyliśmy... Zobaczymy co nam oferują, ale po tym, co piszecie, to aż się boję otwierać...
Martalka
Tue, 02 Apr 2013 - 23:42
CYTAT(Kitka* @ Tue, 02 Apr 2013 - 14:22)
Muszę sprostować, zdaje się, że abonentom Cyfry+ pozwala się pozostać do końca umowy na dotychczasowych warunkach-nie sprawdziłam tej informacji, przepraszam. N-kowicze mają gorzej...
My mamy C+ M rozmawiał z konsultantem i niby do maja zostaje stary abonament (64zł w naszym przypadku), a potem wskoczy pakiet 99zł Nie można wziąć tańszego pakietu. Bo taki został przygotowany dla nas wg dotychczasowej oferty jaką wybraliśmy. Chyba, żeby wysłać wypowiedzenie i podpisać nową umowę. Wtedy, jako nowy klient, można wziąć tańszy pakiet.
Arwena.
Wed, 03 Apr 2013 - 08:42
CYTAT(Pogoda @ Tue, 02 Apr 2013 - 23:44)
Ja jestem uciekinierem z Cyfrowego Polsatu, który doprowadził mnie do ciężkiej k....cy. Z "n-ki" natomiast byłam bardzo zadowolona... (
To podobnie jak ja. W nce mam teraz pakiet za 99 zł, zaproponowali mi migrację do nc+ na 119 zł. Jeszcze nie wiem co zrobię.
Kitka*
Wed, 03 Apr 2013 - 11:32
CYTAT(Martalka @ Wed, 03 Apr 2013 - 00:42)
My mamy C+ M rozmawiał z konsultantem i niby do maja zostaje stary abonament (64zł w naszym przypadku), a potem wskoczy pakiet 99zł Nie można wziąć tańszego pakietu. Bo taki został przygotowany dla nas wg dotychczasowej oferty jaką wybraliśmy. Chyba, żeby wysłać wypowiedzenie i podpisać nową umowę. Wtedy, jako nowy klient, można wziąć tańszy pakiet.
Czyli jednak zmieniajÄ… wszystkim wg uznania
Mnie podnieśli z 48 na 58, niby nie dużo, można by przełknąć, ale jednak się nie zgadzam, bo tak się po prostu moim zdaniem nie robi.
Mrówa
Wed, 03 Apr 2013 - 14:09
Witam w klubie. Również jako klient n dostałam świetną propozycję migracji do nc+, oczywiście za większą miesięczną opłatą z okrojoną ilością kanałów. A jedyny kanał na którym względnie mi zależało - Wojna i pokój - właśnie został wyłączony
katarakta
Fri, 05 Apr 2013 - 10:44
Ja tez jako mieszkajaca w domku nie mam mozliwosci kablowek. Mialam juz Cyfre +, Polsat i teraz N-ke. Chyba z polsatu przeszlam na N ze wzglegu ze zabrali bajki, ktore moj starszy syn ogladal. Obecnie N dla nas zdrozeje. Mamy pakiet za ktory placimy 54 zł, podobny jest za 70 cos, ale dobrodusznie obniza nam na 64 plus cos tam gratis ( tyle ze my nie ogladamy). Pakiety za 50 cos nie chca nam dac bo to tylko dla nowych ( dla nas by byl wystarczajacy). Wiec zrezygnujemy calkowicie i pojdziemy znow do polsatu albo druga osoba podpisze nowa umowe. Po rezygnacji jest 3 miesiace0 karencji.
Kitka*
Fri, 05 Apr 2013 - 11:02
CYTAT(*zacma* @ Fri, 05 Apr 2013 - 11:44)
. Po rezygnacji jest 3 miesiace0 karencji.
Podobno nie ma takiego zapisu w regulaminie i n-ka nie ma prawa odmówić Ci podpisania nowej umowy przed upływem 3 mies. od zakończenia obecnej Ot, straszą i grożą-żałosne My już postanowiliśmy, że rezygnujemy całkowicie, szkooda kasy, może za jakiś czas podziękuję nawet platformie nc+, że uwolniła moją rodzinę od tego pożeracza czasu
semi
Fri, 05 Apr 2013 - 19:35
my podpisaliśmy umowę z netią, w której mamy telefon i internet.
okko
Sat, 06 Apr 2013 - 02:21
My mamy (podobno o nie ja sie tym zajmuje) 2 abonamenty cyfry- jedne chyba za 39 zł i drugi za 9,99 czy cos takiego- bardzo ograniczony w sumie podstawowe kanały + 2 dzieciece- ciekawa jestem na co sie zmieni. Bo juz sie układ programów zmienił sam.
Ja sie ciesze bo od 2 miesiecy odbiera mi cyfrowa naziemna i mam w swoim pokoju i mnie to wystarcza.
katarakta
Mon, 08 Apr 2013 - 19:39
Dzis rozmawiajac z dwoma konsultantami z N- ki i kazdy mowi inny okres karencji. Czyli juz sa trzy:) brak karencji, dwa miesiace i trzy.
Lila_
Mon, 08 Apr 2013 - 20:03
ogólnie to się zrobiła wielka afera i teraz cyfra wstrzymała wysyłanie informacji do swoich abonentów po tym jak zobaczyli co się dzieje z n-ką a faktycznie z tą podpisaną umową w cyfrze może być różnie bo mają też niby wypowiadać - więc teraz czekamy co zdecydują
milutka
Mon, 08 Apr 2013 - 20:48
A dlaczego cyfrowy polsat Wam nie odpowiada?
Pogoda
Tue, 09 Apr 2013 - 12:14
milutka - ja uciekłam z Polsatu do n'ki, bo byłam BARDZO niezadowolona z biura obsługi klienta, serwisu, podejścia do klienta itp.
Tak w skrócie: mąż zalał dekoder. Polazł z nim do serwisu, przyznał się od razu, że dekoder zalany i on oczywiście zapłacił. Pan serwisant dekoder obejrzał, zapakował do wysłania " do centrali", na protokole napisał: "dekoder ZALANY WODĄ". Dostaliśmy zastępczy dekoder "mini". A tamten był z dyskiem twardym i HD. Mieliśmy wykupiony pakiet kanałów HD, dodatkowo płatny., Na dekoderze Mini nie było możliwości ich oglądania. A płacić musieliśmy nadal. No i czekamy. Pod koniec miesiąca na dekoderze wyświetlił się komunikat, że dekoder został zablokowany, prosimy o kontakt z serwisem. I tak było co miesiąc. Trzeba było z dekoderem jechać do serwisu, żeby pan serwisant odblokował. I tak TRZY MIESIĄCE. Po trzech miesiącach dostaliśmy telefon z serwisu, że "wykryto usterkę! Dekoder został zalany!!!!" i że przyjdzie do nas notka z kwotą do zapłaty za wydanie nowego dekodera, po uregulowaniu należności otrzymamy nowy dekoder. Mijały kolejne tygodnie - korespondencji brak. Wydzwanialiśmy do nich kilka razy (ponieważ nikt nie był w stanie mu udzielić informacji co się stało z korespondencją, nikt też nie chciał podać kwoty do zapłaty za dekoder i żadnego rozwiązania tej sytuacji). Po kolejnych dwóch miesiącach udało nam się zapłacić za dekoder. A po kolejnych dwóch czy trzech mieliśmy informację, że możemy odebrać nowy w punkcie obługi klienta. Tyle, że wtedy to już mieliśmy wysłaną rezygnację z umowy i ten ich dekoder mieliśmy w .... poważaniu.
biedronka83
Tue, 09 Apr 2013 - 14:11
Fajnie że tu trafiłam. Dostałam właśnie pismo z nc+ i nie wiem o co chodzi Pisze w nim coś takiego: "Jednocześnie informujemy, iż Państwa dotychczasowa oferta świadczona przez Canal + nie ulegnie zmianie do czasu skorzystania przez Państwa z jednej z ofert przygotowanych w ramach platformy nc+". Widzę że piszecie że czas mam do 19 kwietnia żeby rozwiązać umowę (w gazecie to samo wczoraj wyczytałam) tylko nie wiem gdzie w tych papierkach znajdę informację że mój dotychczasowy abonament 13zł zostanie podniesiony? Już nic nie rozumiem z tego ja tu widzę ofertę nową a nie jakieś zmiany finansowe.
Kitka*
Tue, 09 Apr 2013 - 16:43
Biedronko, ja tez nie mogłam znaleźć konkretnych informacji w tych papierach i szczerze mówiąc nawet za bardzo się nie wysilałam, bo wiedziałam, ze nie przebrnę przez te wszystkie ich paragrafy i tabelki. Zadzwoniłam na infolinię i poprosiłam, żeby mi powiedzieli konkretnie ile będę płacić po 1 maja. Dwiedziałam się, że 10 zł więcej, to ja dziękuję, nie tak się umawiałam Wiem, że sytuacja się zmienia z dnia na dzień, bo już tydzień później, jak dostali moje wypowiedzenie okazało się, że jednak jest możliwość pozostania przy aktualnych cenach. Zadzwoń, Biedronko i zapytaj konkretnie. A dla zagubionych jest też forum.
Ryjek
Tue, 09 Apr 2013 - 22:15
I mnie tez sprawa dotyczy. Ja mialam i n i polsat w sypialni. Polsat byl wziety kiedys tam dla BBC Knowledge, ktory pozniej zostal zabrany do n-ki. Ale wypowiedzialam Polsat, zeby w sierpniu rozwiazac rowniez n-ke i maz mial podpisac nowa umowe na siebie z multirumem A teraz mam Polsat do konca kwietnia i n tez bede miala Skladam wypowiedzenie rowniez do nc+. Byc moze dostane nowa lepsza oferte, a jak nie to ja zakoncze z nimi wspolprace, a maz wezmie na siebie nowa umowe. Choc powiem Wam, ze Polsat ma lepsza cenowo oferte, ale uklad programow mnie drazni. Choc uklad nki po zmianie tez jest nie do ogarnieciea. Nie pozostaje chyba nic jak tylko poczekac na rozwoj wydarzen Ale zeby nie bylo za pozno wypowiedzenie wysle jutro
Agnes-3
Tue, 09 Apr 2013 - 22:31
Od 7 lat mam Polsat i zadnych problemow.Tak wiec zmian nie przewiduje.
szeklanka
Wed, 10 Apr 2013 - 10:20
My mieliśmy N i żadnego listu o zmianie oferty ciągle nie dostaliśmy. W grudniu już rzuciliśmy papierami bo nie chcieli nam dać oferty która nas interesuje i dostaliśmy ją dopiero w ramach oferty utrzymaniowej po złożeniu rezygnacji wczoraj dobiliśmy się na infolinię i jakież było nasze zaskoczenie, jak się okazało, że nowa oferta dla nas praktycznie się nie zmienia - te kanały na których mi zależy dla mnie, młodego i M są, doszło kilka dosłownie, w sumie nawet nie wiem czy jakiś wypadł bo jeśli wypadł to z tych których nie oglądaliśmy a nowa oferta będzie o 1(jeden) pln droższa M się śmiał że za 1pln dostaliśmy Mini Mini dla Kuby więc bo całej aferze - my finalnie zostajemy.
Sokolica
Wed, 10 Apr 2013 - 10:39
Dodzwoniłam się do p. konsultant nc+ i ona mówiła, żeby nie patrzeć na ofertę, która jest na stronie nc+ bo ona miesza w głowach ludziom. I rzeczywiście, zaproponowała mi za pakiet, który mnie interesuje za 20 zł mniej niż na stronie Ale jeszcze się nie zdecydowałam bo mają coś zmieniać na dniach. Mam nadzieję, że na lepsze
semi
Wed, 10 Apr 2013 - 21:17
a to u nas dla odmiay-bo jednak zrezygnowaliśmy z tej Netii, która mieliśmy wziąć-informacja z infolinii, że absolutnie nie dostaniemy tańszej oferty niż to, co nam zaproponowano (zamiast dotychczasowych 60 zł ponad 80 za mniejszą liczbę kanałów) i jak nam sie nie podoba to mamy sobie rozwiązywać. Piękne traktowanie wieloletniego klienta. rozwiążemy, a jakże,. i nawiążemy nową, z dowolnie wybraną ofertą. Bo jednak nka ma najlepsza jak dla nas.
Wow, przepraszają i wprowadzają zmiany, no jestem pod wrażeniem. Dzięki ci, Fejsbuku.
Semi, właśnie dla mnie to jest nie pojęte, że długoletniego klienta tak się zlewa i to jest ogólna tendencja na rynku usług elektronicznych. Jestem ciekawa czy w innych krajach też są tak bezczelni, czy tylko u nas sobie pozwalają?
semi
Fri, 12 Apr 2013 - 21:08
U nas komplikacji z nka ciąg dalszy. Mąż zadzwonił z pytaniem o adres, na który należy wysłać rezygnacje i dowiedział się, żeby nie rezygnować, ze zmiany, ze możemy zostać przy swoim pakiecie, ale...popsuł nam się dekoder-mamy go już kilka lat. Na pytanie, co zrobić, żeby dostać nowy okazało się , ze musimy jednak zmienić ofertę na droższą i dopłacać jeszcze 10 zl do dekodera. Naprawić nie naprawią-bo już tych starych nie naprawiają. nie wymienią, bo nie mają takich. kupić nowego nie można. szlag mnie trafi jasny z ta enka.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.