To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Najlepsze pieluchy dla dziecka

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Natalia87
Cześć,

Niedawno urodziła mi się córeczka. Jest to moje pierwsze dziecko i nie mam jeszcze doświadczenia jakie produkty są dla dziecka najlepsze, dlatego proszę Was o pomoc.

Jakie pieluchy [edit:moderacja] są najlepsze dla dzieci? Czym mam się kierować przy ich wyborze? Gdzie najlepiej kupować produkty dla dzidziusia?

Pozdrawiam,
Natalia
martuchaklucha
Ja też ostatnio szperałam w necie na ten temat bo zostałam nianią takiej półrocznej dziewczynki i kurde wzięłam ją z takimi odparzeniami masakra jakaś ... i powiedziałam że będziemy szukać jakiś lepszych pieluch że tak nie może być przecież i mi jej mama dała wolną rękę mam posprawdzać różne pieluszki i dużo wyczytałam o tych Bambino a że są w dwupakach za 2zł chyba jakoś to kupiłam i na pierwszy rzut oka wydają się fajne a nie są drogie więc teraz jej mama ma kupić całą paczkę już normalnie zobaczymy czy coś z tymi odparzeniami będzie lepiej dam znać ... icon_wink.gif
aisha1111
a ja nieodmiennie polecam wielorazowe - przeliczeniu na czas użytkowania są tańsze niż jakiekolwiek inne pieluchy, wbrew pozorom wcale nie robią góry prania, której nie da się ogarnąć (raptem 2-3 wsady pralki więcej, nie wolno prasować) i nie uczulają, nie trzeba uzywac kremów ani zasypek. zmieniałam tak samo często jak zwykłe jednorazówki (przerabiałam pampersy, huggisy, dady, lidlowe, bambina i inne cuda), bo nie wyobrażam sobie żeby dziecko trzymać w moczu bez względu na to czy to jednorazówka czy wielorazówka. aha wielorazówka z wkładem bambusowym tak jak reklamowany pampers wytrzyma całą noc.

damian miewał uczulenia na pieluchy do tego stopnia, że skóra schodziła mu płatami z pupy, a pieluchy zmieniałam co 2-3 godziny, więc nie było mowy o zbyt długim czasie w pieluszce. wszystko przeszło po przejściu na pieluchy wielorazowe.
Mama_Małej_Mi