To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

solarium

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Dorott
jako, że nie mam zbyt dużego doświadczenia z solarium i jakos nie ogarniam tych fal icon_smile.gif

mam pytanie do Was...jak głęboko wnikają te fale?

czy osoba, która ma wstawiony jakich plastik w ciele itp. może korzystać z solarium (pomijająć aspekt zdrowotny) generalnie zastanawialiśmy sie z przyjaciółka czy te fale z solarium i ogólnie korzystanie może mieć zły wpływ na coś co ma sie wszepione włożone w jakis organ w ciele?

hmmmmmmmm...chyba zamotał icon_smile.gif

czy podczas korzystania z solarium co coś może sie w ciele rozpuścic, stopić? itp. wiem głupie ale mnie nurtuje icon_smile.gif
moko.
CYTAT(Dorott @ Mon, 24 Jun 2013 - 10:39) *
jako, że nie mam zbyt dużego doświadczenia z solarium i jakos nie ogarniam tych fal icon_smile.gif

mam pytanie do Was...jak głęboko wnikają te fale?

czy osoba, która ma wstawiony jakich plastik w ciele itp. może korzystać z solarium (pomijająć aspekt zdrowotny) generalnie zastanawialiśmy sie z przyjaciółka czy te fale z solarium i ogólnie korzystanie może mieć zły wpływ na coś co ma sie wszepione włożone w jakis organ w ciele?

hmmmmmmmm...chyba zamotał icon_smile.gif

czy podczas korzystania z solarium co coś może sie w ciele rozpuścic, stopić? itp. wiem głupie ale mnie nurtuje icon_smile.gif

Nie może nic się rozpuścićicon_wink.gif
Dorott
CYTAT(moko. @ Mon, 24 Jun 2013 - 12:54) *
Nie może nic się rozpuścićicon_wink.gif

dzięki icon_smile.gif
Orinoko
To ja dołączę z pytaniem: czy solarium jest bezpieczne dla osób z fotouczuleniem? 37.gif
Mafia
CYTAT(Orinoko)
To ja dołączę z pytaniem: czy solarium jest bezpieczne dla osób z fotouczuleniem? 37.gif


Silne masz? Z solarium nie doradzę, bo nie chodzę, ale fotouczulenie niestety mam. icon_sad.gif W maju miałam masakrę, bo każde wyjście na chwilę na słońce powodowało wysypkę. U mnie pomogło branie betakarotenu i Hitaxy. Na razie nie mam wysypki.