To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

jak się szuka psa?

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

rysa154
Chcemy mieć nowego członka rodziny,nie kundelka.czy wystarczy mi informacja,że hodowca jest członkiem związku kynologicznego i wylizyta u niego?czy trzeba mieć jakieś dodatkowe informacje?
Czy jeśli nie planuje jeździć na wystawy potrzebny mi rodowód?jeśli tak to do czego?

Jestem zielona w tym i chetnie poczytam wszelkie sugestie.
Myśleliśmy o labradorze
Użytkownik usunięty
CYTAT(rysa154 @ Sat, 28 Dec 2013 - 18:36) *
Chcemy mieć nowego członka rodziny,nie kundelka.czy wystarczy mi informacja,że hodowca jest członkiem związku kynologicznego i wylizyta u niego?czy trzeba mieć jakieś dodatkowe informacje?
Czy jeśli nie planuje jeździć na wystawy potrzebny mi rodowód?jeśli tak to do czego?

Jestem zielona w tym i chetnie poczytam wszelkie sugestie.
Myśleliśmy o labradorze