To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Laptop

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

~Luna~
W najbliższych dniach chcę kupić laptop, zupełnie nie znam się na parametrach i danych technicznych, a nie mam kogo poprosić o pomoc.
Laptop będzie służył do użytku domowego, dziecku w wieku szkolnym/komunijnym.
Ważne jest to, by dało się podłaczyć do niego drukarkę, by miał napęd i nagrywarkę, oraz by dało się uruchomić kilka gier (np. simsy3).
Przegladałam wiele stron sklepów internetowych i wstępnie wybrałam laptop LENOVO - macie może jakieś bliższe doświadczenia z tą marką ???
A może jakiś inny model, nie koniecznie lenovo - wyboru dużego nie mam, ogranicza mnie kwota do 1700 zł.
Antoniusz
Ja sie na komputerach kompletnie nie znam, to jest domena meza icon_smile.gif Ktory sie bardzo dobrze na tym zna i oboje mamy Lenovo. Wiec jest to raczej dobra marka icon_smile.gif
~Luna~
Dzięki Antoniusz icon_smile.gif
Ja wybieram laptopa, kierując się wymaganiami sprzętowymi gry icon_redface.gif - przeczytałam w necie, że dana gra potrzebuje takie a takie parametry, zaznaczyłam te parametry na stronie sklepu, no i wyskoczył mi lenovo.
Beciak1
Użytkuję Lenovo od dłuższego czasu ( co prawda trochę droższego) ale jestem zachwycona tym sprzętem. Początkow chciałam kupić ten sam model o który pytasz w linku. Polecił mi go mój informatyk.
Antoniusz
~Luna~ , skoro do ulubionej gry parametry Lenovo pasuja to ja bym kupila Lenovo icon_smile.gif
ulla
Lenovo to wcześniej było IBM. Może niekoniecznie przejęcie przez Chiny posłużyło sprzętowi, ale nie znaczy to, że jest zły. Mój mąż ma jednego służbowego Lenovo od kilku lat i ciągle działa, a on używa komputerów bardzo intensywnie.