To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

reklama

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Monikaaa26
Szanowni Rodzice,
Jestem studentką trzeciego roku Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych na Uniwersytecie Łódzkim. Piszę pracę licencjacką na temat marketingu skierowanego do dzieci. Niniejsza ankieta ma na celu sprawdzenie zainteresowania dziecka reklamą telewizyjną, częstotliwość ich oglądania oraz wpływu dzieci na dokonywane przez Państwa zakupy.
Ankieta jest w pełni anonimowa i będzie służyła jedynie celom badawczym. Składa się ona z 26 pytań zamkniętych (w niektórych pytaniach może być więcej, niż jedna odpowiedź). W przypadku, gdy mają Państwo więcej niż jedno dziecko, byłabym bardzo wdzięczna o wypełnienie osobnej ankiety dla każdego z nich. Gdyby był to kłopot, proszę o wypełnienie jednej ankiety, odnoszącej się do wybranego dziecka.
Z góry serdecznie dziękuje za pomoc i czas poświęcony na udział w badaniu.

Oto link:
https://moje-ankiety.pl/respond-61975.html
Tuni
Tak, niestety dzieci są podatne na reklamę. A rodzice muszą się potem głowić jak wytłumaczyć dziecku, że reklama kłamie i ma jednie na celu podniesienie sprzedaży jakiegoś produktu.
Dlatego kierowanie reklam do dzieci to po prostu świństwo.
artemizja
W tej ankiecie brak odzwierciedlenia sytuacji jaka ma miejsce u mnie w domu. Ja nagrywam dzieciom bajki i wybrane przeze mnie programy. Reklamy przewijamy. Zdarza się, że obejrzy, bo wyjdę z pokoju w tym czasie. Jednak zaraz jak się zaczynaja reklamy, to słyszę wołanie - mama znowu bajka się przerwała. Przewijam i sprawa załatwiona...
0janek0
Zrobiono kiedyś badanie w kalifornijskim przedszkolu.
Jednej grupie dzieci puszczono program popularno-naukowy z płyty DVD.
Drugiej grupie wpleciono w program 30-sekundową reklamę.

Potem pokazywano różne produkty i pytano co na ich temat myślą dzieciaki.
Dzieci z grupy "z reklamą" w 85% uważały za lepszy produkt, który widziały na reklamie.