To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Dyskusje kynologiczne wszelkiej maści...

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
monte
Marghe! icon_biggrin.gif

Nie mam doświadczenia z podróbami, ale oryginał jest naprawdę niezastąpiony (przynajmniej u kotów). Niby koszt spory, ale można spokojnie założyć, że przy domowym użytku wystarczy na wieki. Podróba na pewno jest mniej trwała, a czy "technologicznie" podobna, nie mam pewności. Jeśli ktoś potwierdzi, że w praktyce jeden od drugiego się niewiele różni, myślę, że możesz się zaryzykować. A nie masz nikogo, kto Ci pożyczy do testów?
Lutnia
Przy domowym użyciu najprawdopodobniej wystarczy na cale życie zwierza.
Dostałam kiedyś podróbkę, zawiodła mnie wiec kupiłam oryginał - to samo.
Jeśli zwierzę ma krótką sierść bez śladu podszerstka to zawiedziesz się okrutnie. Im wiecej podszerstka (byc moze sama dluga sierść tez wystarczy, nie wiem) tym bardziej spektakularne efekty, wtedy to faktycznie "must have" nr 1.
monte
CYTAT(Lutnia @ Sat, 09 Aug 2014 - 12:04) *
Jeśli zwierzę ma krótką sierść bez śladu podszerstka to zawiedziesz się okrutnie. Im wiecej podszerstka (byc moze sama dluga sierść tez wystarczy, nie wiem) tym bardziej spektakularne efekty, wtedy to faktycznie "must have" nr 1.

Zdecydowanie do podszerstka, sierści praktycznie nie zbiera. W każdym razie nie lepiej niż "normalne" szczotki.
Ludek
Marghe mam podróbę jeśli chcesz przetesować. Mam tez jakieś inne zgrzebła.

Testowałam też oryginał i nie widzę różnicy. W ogóle na moich burkach (różne sierści) furminator się średnio sprawdził.

marghe.
Zupełnie zapomniałam o tym wątku. Przepraszam za milczenie.

Nadal furminatora nie nabyłam, ale muszę w końcu to zrobić bo sierść mam wszędzie..
ps. Popelina ma dość długą sierść
lajkonik34
w jaki sposób radzisz sobie z pielęgnacją swojego pupila?
marghe.
CYTAT(lajkonik34 @ Mon, 29 Sep 2014 - 09:16) *