To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

STARAMY SIĘ O DZIDZIUSIA !!! odsłona XXVI

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
annad
A u mnie dzis zawitał @...ja nie wiem ale jak zaszłam w pierwsza ciążę to wcześnej o tym nie myślałam, nie planowałam jej za bardzo a udało sie raz dwa. Teraz bardzo chcę i nic...może cos w tym jest, że jak kobiety bardzo pragną zajść w ciążę to wtedy jest ciężko.
Endi
Ja dzisiaj ide na monitoring, mam 15dc i testy na owu nic nie wykazujÄ…, wiec mam nadzieje, ze lekarz cos powie dobrego icon_smile.gif odezwe sie jak wroce jakie ma plany dla mnie dalej..

malinka1978
a ja jestem wypchana jak balon a dalej nie ma @ icon_evil.gif , ani mnie nic nie boli ani nic.

juz 33 dc dzisiaj juz przyszlaby ta @ 21.gif
annad
Malinka a może @ nie przyjdzie icon_smile.gif
Endi
Jestem po lekarzu i zostałam w szoku, bo okazało sie, ze mam 15dc i jestem juz po owulacji 23.gif ostatnio mialam 32 dniowy cykl i owu byla pozno przy Clo, a teraz nagle wyszla szybko i najgorsze jest to, ze kochalismy sie z m.. tylko 2 razy w 11dc i w 14dc. Lekarz kazal czekac ok. 2 tyg. jak @ nie przyjdzie to wiadomo tescik, a jak przyjdzie to mam sie u niego zjawic na monitoringu juz w 10-11dc zeby widzial pecherzyki. Wspominal cos o laparokopii, ze tez trzeba o tym pomyslec, ale jak juz to po nowym roku sie na ta zdecyduje.
Testy owulacyjne nie wiarygodne, caly czas myslalam, ze jestem jeszcze przed owu...

malinka1978
endi no to niemila niespodzianka jak na razie, a moze cos sie udalo w tych dniach icon_smile.gif zobaczysz za 2 tyg icon_confused.gif

annad na pewno @ przyjdzie tylko jestem wkurzona ze taki dlugi ten cykl. testy sa negatywne , nie mam objawow ciazowych wiec to tylko tak dlugi cykl co mi sie co jakis czas zdarza
malinka1978