To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

STARANIA O MALEŃSTWO odsłona XXVII

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40
annad
CYTAT(vanesa @ Tue, 09 Apr 2013 - 17:14) *
Przepraszam że się wtrące ja bym jutro wykonała kolejną betę


Rozumiem, że masz mnie na myśli...a dlaczego mam jeszcze raz robić...ten pierwszy wynik 4, 8mlU/ml jest chyba jednoznaczny. Jeśli masz jakąś wiedzę na temat wyników bety to pisz icon_smile.gif Ja w tej kwestii jestem laikiem icon_smile.gif
salamandra.79
witajcie!!!

hogata61
Dzięki Dziewczyny. U mnie nastrój był tragiczny, ale popłakałam, pojęczałam i zabrałam się za robotę także jest lepiej. Na wszelki wypadek przed odstawieniem luteiny zrobiłam dziś hcg wynik 1,0 miu/ml i nie powiem żeby mnie nie zdziwił bo robiłam to badanie już z 15 razy i zawsze było 0,0, także to był pierwszy raz że coś w ogóle było, ale oczywiście złudzeń brak, luteinę odstawiam i czekam na @.

Annad- ja też raczej bym powtórzyła. Który Ty masz dziś dc?
annad
Dziś 30dc...niby na wczoraj ovufriend wyznaczyło mi @ ja bardziej spodziewam się w czwartek. Dziewczyny powiedzcie mi czy ten mój wynik nie znaczy, że ciąży brak...ponoć ciążą jest od 5,00mlU/ml...stąd moje oczekiwanie na @ .
hogata61
Annad- ja bym dla spokojności jutro powtórzyła. Może późno się zagnieżdżał zarodek i to był właściwie pierwszy dzień wydzielania się hormonu, ale z drugiej strony ten sikany powinien Ci już wyjść. Sama nie wiem, ja bym pewnie poszła.
ana84
wiecie co wydaje mi się, że co laboratorium to mają inną granicę. Aż wzięłam moje wyniki żeby zobaczyć jak to jest i mam napisane "poza ciążąicon_biggrin.gifo 5.3" a np 3 tydzień ciąży jest od 5.8
Ksiwik